Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Процедура повернення Товару належної якості*: - зателефонуйте за номером +380-63-289-03-37 і повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або відправляємо інший товар протягом 1 робочого дня. Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів: - м'які іграшки; - іграшки-подушки; - купальники. Процедура повернення Товару неналежної якості**: - зателефонуйте за номером +380-63-289-03-37 і повідомте про намір повернути оплачений товар; - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або відправляємо інший товар. Всі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця. * Товар належної якості — це товар без дефектів, пошкоджень, технічно і програмно справний, і який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції. ** Товаром неналежної якості слід вважати таким, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданої щодо його виробником або продавцем інформації. Обмін і повернення товару здійснюється через 41 відділення Нової Пошти м.Харкова. Ми покриваємо витрати на доставку тільки в тому випадку, якщо товар не був належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Важливі моменти! - Оглядати отримане замовлення необхідно в присутності оператора, відразу при отриманні в поштовому відділенні. - При виявленні тріщин, сколів, потертостей тканини та т.п. дефектів, придбаних під час транспортування посилки, просимо пред'являти претензії до компанії-перевізника. У яких випадках можливий обмін і повернення? - При огляді товару Ви виявили його шлюб. - Товар не відповідає опису на сайті або не підійшов Вам за фасоном, кольором, розміром і т. п. При цьому для обміну і повернення продукції необхідно зберегти її упаковку, ярлики та т. п. Ми не зможемо зробити обмін і повернення продукції, яка: * Не відповідає вигляду, який мала спочатку. * Була у вжитку. * Її упаковка, ярлики та бирки не були збережені. * Комплектуючі або деталі були зіпсовані або загублені.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.